+48 604 455 655 biuro@c-tronic.pl

WTRYSKIWACZE

uzyskaj najwyższe parametry użytkowe

Do czego służą wtryskiwacze?

Zadaniem wtryskiwaczy jest doprowadzanie do silnika dokładnie obliczonej, precyzyjnej dawki paliwa. Są one sterowane elektromagnetycznie, sterownik oblicza i generuje impulsy, które otwierają i zamykają wtryskiwacze na podstawie aktualnego stanu roboczego silnika.

Układ Common Rail

Układ Common Rail bardzo uprościł sposób podawania paliwa do silników diesla, a jednocześnie pozwolił uzyskać takie parametry, o których konstruktorzy jednostek wysokoprężnych sprzed kilkudziesięciu lat nie mogli nawet marzyć. Niskie zużycie paliwa połączone z potężnym momentem obrotowym pozwalającym na bardzo dynamiczną jazdę to coś, co wpłynęło na tak dużą popularność napędu dieslowskiego. Poprzez układ Common Rail możliwe jest utworzenie w każdym momencie pracy naszego silnika stabilnego ciśnienia na podstawie map zapisanych w sterowniku. Możliwe jest również monitorowanie wysokiego ciśnienia odczytując dane z czujnika ciśnienia oraz jego regulacja dzięki elementom wykonawczym. Silniki zasilane omawianym systemem wymagają konieczności używania olejów napędowych o bardzo dobrej jakości, aby zmniejszyć ryzyko powstawania uszkodzeń.

Są też czarne strony wtryskiwaczy Common Rail – awarie, które nie są rzadkością we współczesnych dieslach. Naprawy są o tyle bolesne, że zwykle trzeba naprawić wszystkie, co powiększa kwotę czterokrotnie.

Układ Common Rail

Układ Common Rail bardzo uprościł sposób podawania paliwa do silników diesla, a jednocześnie pozwolił uzyskać takie parametry, o których konstruktorzy jednostek wysokoprężnych sprzed kilkudziesięciu lat nie mogli nawet marzyć. Niskie zużycie paliwa połączone z potężnym momentem obrotowym pozwalającym na bardzo dynamiczną jazdę to coś, co wpłynęło na tak dużą popularność napędu dieslowskiego. Poprzez układ Common Rail możliwe jest utworzenie w każdym momencie pracy naszego silnika stabilnego ciśnienia na podstawie map zapisanych w sterowniku. Możliwe jest również monitorowanie wysokiego ciśnienia odczytując dane z czujnika ciśnienia oraz jego regulacja dzięki elementom wykonawczym. Silniki zasilane omawianym systemem wymagają konieczności używania olejów napędowych o bardzo dobrej jakości, aby zmniejszyć ryzyko powstawania uszkodzeń.

Są też czarne strony wtryskiwaczy Common Rail – awarie, które nie są rzadkością we współczesnych dieslach. Naprawy są o tyle bolesne, że zwykle trzeba naprawić wszystkie wtryskiwacze, co powiększa kwotę czterokrotnie.

CO ROBIMY?

Wymiana i regeneracja wtryskiwaczy

Zestaw nowych wtryskiwaczy może kosztować w ASO nawet od kilku do kilkunastu tysięcy złotych! Jeżeli udasz się do serwisów niezależnych cena będzie oczywiście niższa, lecz wciąż kwota niejednego kierowcę doprowadzi do łez. Z pomocą przychodzi nasz dział regeneracji wtryskiwaczy. C-tronic posiada specjalistyczne urządzenia do naprawy i regeneracji wtryskiwaczy. Są one skuteczne w stymulacji pracy silnika na wszystkich obciążeniach oraz umożliwiają badanie odpowiedniej pracy wtryskiwacza. Naprawa i regeneracja wtryskiwaczy odbywa się głównie z wykorzystaniem oryginalnych części takich firm jak: Bosch, Delphi, Siemens VDO.

W sprzedaży posiadamy szeroką gamę wtryskiwaczy do układów Common Rail, tj: CDI, HDI, JTD, CRD, HPI, CDTI, dCI, TDCI, D4D, D-CAT, TiD, DiTD, wiodących na rynku firm: BOSCH, DELPHI, DENSO, SIEMENS VDO, z przeznaczeniem do aut osobowych i dostawczych.

Wymiana i regeneracji pomp Common Rail

Masz do nas pytanie? Zostaw mail lub telefon, a skontaktujemy się z tobą!

C-tronic

 

ul. Wrocławska 78
55-010 Żerniki Wrocławskie

kom.  604 455 655602 318 411
tel/fax: 71 390 25 30
mail: biuro@c-tronic.pl

Godziny pracy:

pn - pt: 7:00 - 17:00
sb - nd: nieczynne

_

 

NIP: 751-151-75-93

Dane do przelewu:

ING
32 1050 1575 1000 0092 7117 2257

IBAN
PL 32 1050 1575 1000 0092 7117 2257

Kod BIC/SWIFT
INGBPLPW

8 + 13 =